Haftaya Paydos 1, Tunalı / Bahçeli 7.Cadde?

Gönül B:
Tabii ki Tunalı diyorum! O kadar özlüyorum ki Tunalının Pazar gunleri trafige kapanisini, kaldirimlarda oturuslarimizi, sagda solda grup halinde oturup gitar calan cocuklari, butun gun bir yukari bir asagi dolasmalarimizi... Kisacasi Tunalinin huzurunu Bahcelide bulamayanlardanim :) Belki trafige kapatilmiyor Tunali ama hala canim soyle bir yuruyus yapmak istediginde ilk isim Tunaliya inmek olur...

Rana O:
Tunalı çünkü Tunalı'da oturuyorum ve Tunalıyı seviyorummm :)

Nazende E:
:)))) CADDE:))))

Selen A:
ben kararsizim... ama sanirim tunali. daha nezih, daha eglenceli. daha cok mekan ve imkan var. ustelik gumbur gumbur piyasa yapanlar da yok:))evet evet kesinlikle tunali:))))

Tolga Ö:
Tunalı, mekan sayısı belki daha az ama daha şık mekanlar var, bir de en önemlisi Arjantin, Cinnah buralara yakın olması sebebiyle de avantajlıdır.

Tunç S:
Tunalı Hilmi daha nezih, 7.cadde çok bozulmuş bi acayip tipler,kafelerin genel olarak servis kalitesinin düşüklüğü de dikkatimi çekti 7. caddede.

Suna K:
Tunalı hilmi diyorum ben de, evet daha az mekanlar, ama daha kaliteli insanlar, 7.cadde orda kendimi çok rahat hissetmiyorum her yerde; mantar gibi türeyen cafeler, arabalardan yükselen müzik sesleri, çok kalabalık, piyasa yapmak için gelen ilginç tipler, sevemedim bahçeliyi.

Tanıl T:
Tunali hilmi taraftarıyım ben de, cadde bazında tunalıda alternatifler daha az olabilir ama civar sokaklardaki mekanların yanında insan kalitesi ve duzey farkını da katarsak tunalı birkaç sınıf atlıyor.

Mine Ç:
Ben ankarayı çok bilen biri değilimdir ama nedense istanbuldan sonra 7.cadde daha çekici geldi belki istanbulla bi bağlantı kurmuşumdur aralarında:)

Müge K:
Hicbiri desem abes olmaz herhalde yeni bi cadde lazim ankaraya sole bozulmamisindan..

Nihan K:
Bahçeli 7 derim ben. çünkü baharda ve yazın güneş alıyor. böyle bi aydınlık bi sıcak... insanın içi açılıyor. hem de yol ve kaldırımlar ne kadar dar olsa da (ki bu tunalı için de geçerli), insanın üstüne üstüne gelen kocaman apartmanlar yok.

Ayrıca her ne kadar iki yer de piyasa yeri olsa da (eğri mi otururuz, doğru mu bilemem ama doğru konuşalım), tunalıda insanlar daha bi burnu havada, "ben aslında ibiza'ya gidecektim ama uçak ankara'ya zorunlu iniş yaptı. bu arada da bi buraya bakayım dedim." havalarındalar. eğer onlar bu kadar uç diilse de ben eziğim; göreceli olarak. :))

Cem Ö:
Bir bahçeli çocuğu olarak ben dahi Tunalı diyeceğim.. Tunalı orta ve üst gruba hitap edebilen çeşitliliğiyle daha zengin görünüyor, 7. cad ise tunalıya göre daha geniş olan kaldırımlarına dizilmiş ve yeme içmenin ucuz olduğu kafeleri ve üniversitelere yakınlığı sebebiyle ilgi çekiyor ancak kültürel olarak fazla bir şey vaad etmiyor..

Gülay Ü:
Ben, her ikisi de değil diyorum. Çünkü daha sakin, keşmekeşin yaşanmadığı, insanların birbirini ezmediği, araçların korna sesi daha az duyulan, kısaca insan ve gürültü kirliliği "henüz oluşmamış" yerleri tercih ediyorum. Tunalı'ya gitmiyor muyum;-evet gidiyorum ancak çok çabuk ayrılıyorum. Bahçeli 7.cadde ise bana hiçbir zaman sıcak gelmedi. Hani "duyan gelmiş" denir ya; işte bunun için herkes aynı mekanda ! Duyduğum için değil, bana huzur veren yerlerden yana tercihim! Tunalı ve 7.cadde'de bulunan çoğu mekana; daha sakin alternatif keşfetmek daha eğlenceli.

Necip Ş:
BahçeLiiiiiiiiiiii , çünKü yeNi TREND ve üniversiTe gençLiği oRADA e tabi bizZDeee ... Her ne Kadar araçlarımız için park yeri zor bulsakta ... YineDe bahçeLiiiiiiiii !...

Fatoş B:
Bahçeli 7 demek zorundayım çünkü burada yaşıyorum. bahçeli 7 demek istiyorum çünkü kaldırımlar geniş, halkı rahattır. tunalı'nın aristokrat havasına inat insanlar birbirlerine gülümseyerek yürürler. elbette son yıllarda bahçelinin kalitesini düşüren çok şey oluyor ama güzelim yaz akşamlarında bütün bir ailenin gecenin yarısında ellerinde çekirdekleriyle eş-dost gülüşerek dolaşmasını, çocuklarının coşkuyla oynamasını ne zaman gördük tunalı'da? tunalı'yı sahiplenirler, başkasını dışlarlar, oysa bahçeli herkese kapısnı açtığından insan çeşitliliğinin en bol olduğu mekandır güzide memleketimizde. öyleyse herkes bahçeli 7 ye diyorum çünkü burası paylaşım yapılacak yer, alışveriş yapılacak yer değil:)))
ad