Haftaya Paydos 3, Bestekar Sokak/Park Caddesi

Sibel:
Park caddesi diyorum. Çünkü hayat artık yavaş yavaş oraya kaymaya başladı. Daha modern mekanlar, daha modern insanlar var orada.

Ferda:
Bestekar diyorum ben. Evi Çayyolu civarında olmayanlar da zaten pek tercih etmiyorlar Park Caddesini. Belki zamanla değişir, önyargılı değilim, ama şu anda Bestekar.

Füsun:
18 yaşında yeni bitmelerin baba paralarıyla fink attığı biryer Park Caddesi. Bestekar sanki daha eski Ankaralılara hitap ediyor gibi geliyor bana. Binaların eskiliği bile daha sıcak geliyor bana Bestekar'da. Örneğin Park'da açılan Kıtır eski Kıtır gibi zevk veriyor mu acaba insanlara?

Miray A:
Tabii ki Bestekar diyorum, şehir merkezinde oturan biri olarak yürüyerek gidip bir çok alternatif gece mekanını bir arada bulabildiğim yegane yer... Baktım birşey bulamadım, mini bar yapma olasılığımız hep var! :)

Selen A:
Bestekar'a çok takılmadığım için objektif yorum yapamıycam. Park caddesi daha tiky, Bestekar daha samimi...

Suna K:
Bestekar, evime ne kadarda uzak olursa olsun. İlk tercih:)

Rana O:
Bestekar sokak! Daha salaş olduğu ve merkezde olduğu için:)) Bir de bana nedense hep Bodrum barlar sokağını anımsattığı için:) Eski halini tabi ki:)

Dilara E:
Park caddesi çok bir popüler oldu ve bence orada yaşayanlar için güzel bir merkez. Ama benim gibi arabası olmayan ve çoook içen gruplar için Bestekar civarı yetmekte şu an için:) Gözünü seveyim city centerın:)

Işıl B:
Bestekar tabi ki ilk içkimizi oralarda içtik gençken:)

Kerem Ö:
Bestekar tabii, Park Caddesi fazla hijyenik ve donuk...

Didem:
Bestekar diyorum ben de;) Merkezi... Malum herkes rahat kolay yorucu olmayan bir ulaşım istiyor... Ortamı sıcak ve sanki daha bir albenisi var gibi.. Sonuçta gidilecek yer konusu ben ve çevremdekilerin tercihi de merkezi yerlerden yana oluyor ki Bestekar iyi seçim :)
ad